[linux-sohbet] Re: Ciddi bir öneri ve büyük bir proje

From: Nilgün Belma Bugüner (nilgun@superonline.com)
Date: Mon 09 Sep 2002 - 10:51:26 EEST

Selam,

Cumartesi 07 Eylül 2002 12:16 sularında, Enver ALTIN şunları yazmıştı:

> Ben kullanmamaya gayret edilmesi taraftariyim cunku Turkce karakterleri
> cesitli nedenlerden dolayi goremeyen/okuyamayan arkadaslar varligindan
> suphe duymuyorum.

Bence de tehlikeli.

Kötü örnekleri referans alıp, özveride bulunmak na kadar doğru?
"cesitli nedenlerden dolayi goremeyen/okuyamayan" ne demek?

Hiçbir neden kabul edilemez. Türkçe desteği kousunda yetersiz kaynaklar
olsa anlarım, ama artık böyle birşey söz konusu değil.

İyi örnekler olacaksak, özverimizi başka alanlarda gösterelim.
Bütün eposta istemcilerinin Türkçe desteğini sorunsuz kullanmasını
sağlamak gibi. Ben bu işi KMail için geçen yıl yaptım.
KMail tr_TR yereli ile çöküyordu. Bunu bildirdim.
Siz de kendi kullandığınız istemciler için buna benzer bildirimler
yapabilir, Türkçemize en azından bu yönüyle sahip çıkabilirsiniz.

Esen kalın,
Nilgün