[linux-sohbet] Re: [linux-sohbet]

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Tue 08 Oct 2002 - 15:12:37 EEST

Selamlar
Deniz hanım duygularıma tercüman oldunuz teşekkür ederim :). Benim yazmaya
pek gözüm kesmedi ama siz yazmışsınız detaylı şekilde. Dediğiniz gibi
bağımlılık olaylarından dolayı ful kurmak zorunda kalmışımdır hep aman yeni
bir paket eklerken bağımlılık çıkmasın falan. Bu arada RedHat rpm db sini
sayenizde bir gözden geçirmiş olduk
kolay gelsin