[linux-sohbet] Knoppix (devam)

From: Devrim GÜNDÜZ (devrim@tr.net)
Date: Wed 27 Nov 2002 - 09:11:47 EET

Gunaydin,

Bir Knoppix tecrubesi:

Evinde gecenlerde harddiskini yanlislikla (:-) ) formatlayan bir
penguene (ben) dun gece acilen bir ofis programi gerekli oldu. Sistemi
kurmak en az 30 dk alacakti ve penguenin (yine ben) bunu bekleyecek
vakti yoktu :)

Penguenin (yine yine ben) aklina Knoppix geldi. 1-2 dakikada boot etti
sistemi, acti OpenOffice 1.0.1'i, T=FCrkce karakter sorunu olmadan
yazisini yazdi; diskete kaydetti ve ardindan yatagina gitti :)

Okulumda 1 adet bile Linux olmadigi icin pc kullanamayacak duruma gelen
bu penguen (tabii ki ben), artik Knoppix CD'sini yaninda tasiyor :)

iste bu acidan Knoppix guzel bir calisma olmus :)

Sevgiler, saygilar

--=20
Devrim GUNDUZ=20
TR.NET Sistem Destek Uzmani

Tel : (312) 295 93 18 Fax : (312) 295 94 94 Tel : (216) 542 90 00