[linux-sohbet] md5sum

From: goncabar (gbar@unimedya.net.tr)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 18:28:40 EEST

Simdi indirdigim iso file lari test etmek istiyorum Bunun için sunlari yaptim
bilgisayarimda win2k kurulu.Download ettigim iso file lar f:/redhat in altinda .
ayrica md5sum.exe yi winnt/system32 nin altina indirdim ve command satirinda f:/redhat'in içine gelip sunlari yazdim
md5sum valhalla-i386-disc2.iso
ama söyle bir uyari veriyor
"md5sum is not recognized as an external or internal command ...."
dokümanlari okuyorum aynen böyle yapilmasini yaziyor problem nerede olabilir?