[linux-sohbet] Re: iso file'lar

From: Orhan (drgunalan@gamebox.net)
Date: Thu 22 Aug 2002 - 21:12:17 EEST

  Selam

  İso dosyası bir image dosyası , içinde rpm, tar.gz, gif, jpeg, herşey olabilir. Yani image oluşturulmadan neler konmuşsa o olabilir. Redhat isolarında ise redhat kurulumu için gerekli tüm dosyalar mevcut çoğunluğunuda rpmler oluşturuyor. İsoyu siz kaydettiğinizde redhat için bootable cdler elde edeceksiniz.

  Nero'da zorlanıyorsanız. Adaptec easy cd creator programıyla cd ye kaydedin. Bu program kuruluysa hiç bir şey yapmanıza gerek yok. iso dosyasına tıklayın ve record deyin olsun bitsin.

  Saygılar

  Orhan Gunalan