[Linux-programlama] Re: Postgresql ve Server

---------

[Linux-programlama] Re: Postgresql ve Server

From: Mucibirahman Ä°LBUÄžA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sat, 21 Mar 2009 14:35:47 +0200

Selamlar,
Şimdi oldu :) Çünkü bir zamanlar okuduğum bir kaynakta çoğu Linux
uygulamasının bile Linux'dakinden daha hızlı çalıştığı yazılmıştı.
MySQL'i de buna örnek vermişlerdi...

Ama "Yönetim" konusunda haklısınız! Kurması bile maharet gerektiriyor,
yönetmesini tahmin bile edemiyorum :) Ama yaygın kanı çok daha sağlam
olduğudur (okuduklarıma göre!). Elbette bu da yöneten kişiye göre
deÄŸiÅŸecektir.

Kolay gelsin,
Mucip:)

Devrim GÜNDÜZ yazmış: