[Linux-programlama] Re: php programlamaya giriþ

---------

[Linux-programlama] Re: php programlamaya giriþ

From: Mucibirahman ÝLBUÐA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Sat, 21 Mar 2009 14:30:37 +0200

Selamlar,
Yapmayýn arkadaþlar! Zaten piyasada kitap yazan 2-3 kiþi var. Onlarý da
bu þekilde vazgeçirmeyelim lütfen...

Bende Mehmet ÞAMLI ve Mithat UYSAL'ýn kitaplarý var. Hiç de piþman
deðilim. Benim gibi baþlangýç aþamasýnda böyle kaynaklar þart! Zaten
baþlangýçtan sonra gugýllayarak dipsiz bir dünya keþfedebilecektir...

Hayatýnda PHP-Apache kurmamýþ bir adam ve þayet yabancý dili de yoksa
www.php.net'de ne yapabilir Allah aþkýna?!

Kitap alýmýný mutlaka destekleyelim ki yazan insanlarýn sayýsý artsýn!
Sonra da "Türkçe bilim dili deðil kardeþim!" diyerek kendimiz
aþþaðýlamayalým...

Kolay gelsin,
Mucip:)

BARIS CUHADAR yazmýþ: