[Linux-programlama] Re: PHP framework

---------

[Linux-programlama] Re: PHP framework

From: Timu EREN <selamtux_at_gmail.com>
Date: Thu, 19 Mar 2009 12:39:43 +0200

symfony tavsiye ederim, geniş kullanıcı kitlesi, iyi bir
dökümantasyon, örnek olarak hazırlanmış ve gün gün yapılan işlerin
nasıl ve neden yapıldığınıda dökümante eden bir uygulama, yüzlerce
plugin desteği, freenode içerisinde geniş bir katılımcıya sahip gayri
resmi irc odası ve şimdi aklıma gelmeyen pek çok şey daha.

Kullanıcıları arasında kurumsal olarak, yahoo ve dailymotion var.

2009/3/18 Mustafa Aldemir <m_aldemir_at_yahoo.com>:

> merhaba,
>
> dün Bilkent'te düzenlenen Django seminerini izledim. Açıkçası şimdiye kadar böyle bir framework kullanmayı hiç düşünmemiştim ama Django etkileyiciydi.
>
> Bir online community sitesi için tavsiye edebileceğiniz (tercihen PHP tabanlı) web framework'ü var mı?
>
> sevgiler,
> Mustafa Aldemir

Saygılar && İyi Çalışmalar
Timu EREN ( a.k.a selam )