[Linux-programlama] Re: PHP framework

---------

[Linux-programlama] Re: PHP framework

From: Ismail ASCI <ismail.asci_at_gmail.com>
Date: Thu, 19 Mar 2009 12:25:41 +0200

Php ile geliştirilmiş framework'leri incelerken bence değerlendirmeniz
gereken en önemli kriter performans olmalı. Cakephp ve symfony'nin
performans açısından diğer dillerde geliştirilmiş frameworklere göre
yerlerde olduğunu söyleyebilirim.

Bir topluluk sitesi geliştireceksiniz dolayısıyla yüksek trafik beklentisi
içerisindesiniz bu yüzden php ile geliştirilmiş framework'lerden uzak
durmanızı tavsiye edeceğim. Framework kullanmadan php ile uygulamanızı
geliştirmeniz daha mantıklı bence.

Ismail ASCI