[Linux-programlama] Re: Python ile tarih değeri (timevaue, datevalue)

---------

[Linux-programlama] Re: Python ile tarih değeri (timevaue, datevalue)

From: Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga_at_gmail.com>
Date: Thu, 12 Mar 2009 22:47:21 +0200

Merhabalar,
Şu an sizin örnekle benim örneği kıyaslamaya çalışıyorum. Elbette asıl
olan sonuca varacak bilgi...
Amaç:
    Anlık zamanın bir sayı değerine çevrilmesi (Mesela: T1=212123 gibi)
    Takvimde uyarı istenen zamanı ve uyarılma istenen sürenin eklenmiş
hali ile sayı değeri (Mesela: T2 ve T3)...

Sorrgulamada
if T3>=T1 and T2<=T1:

gibi bir sorgulama ile sonuca varmak... Şİmdi gelelim hangi örneğin tam
sonuca ulaşacağına karar vermekte :)

Kolay gelsin,
Mucip:)

ANIL KARADAĞ yazmış: