[Linux-programlama] Re: youtube videolarını web üzerinden başka formata dönüştürme

---------

[Linux-programlama] Re: youtube videolarını web üzerinden başka formata dönüştürme

From: Mustafa Aldemir <m_aldemir_at_yahoo.com>
Date: Fri, 6 Mar 2009 15:18:03 -0800 (PST)

http://ffmpeg.org/documentation.html

From: veysi <veysi42_at_gmail.com>
Subject: [Linux-programlama] Re: youtube videolarını web üzerinden başka formata dönüştürme
To: "Özgür yazılımlarla çeşitli dillerde yazılım geliştirme" <linux-programlama_at_liste.linux.org.tr>
Date: Saturday, March 7, 2009, 12:29 AM

  İnternette bu konuyla ilgili çok araştırma yaptım ffmpeg ile bu işlemin yapılabildiğini öğrendim , hatta ffmpegin sunucuya kurulumuyla alakalı çok çeşitli dökümanlara da rastladım fakat bana asıl lazım olan bu programa nasıl işlem yaptırırız hangi komutlarla ne şekilde çalışıyor bunla ilgili bi döküman bulamadım , elinizde böyle bi döküman varsa paylaşırsanız sevinirim   Kolay Gelsin

Youtubedaki urlden video dosyasinin urlini cikararak bu flv dosyasini indirip ffmpeg gibi programlarla baska formatlara transcode ederek yapiyorlar. Daha sonra yeni olusan dosyayi download ettiriyorlar.