[Linux-programlama] Re: youtube videolarını web üzerinden başka formata dönüştürme

---------

[Linux-programlama] Re: youtube videolarını web üzerinden başka formata dönüştürme

From: veysi <veysi42_at_gmail.com>
Date: Sat, 7 Mar 2009 00:29:32 +0200

  İnternette bu konuyla ilgili çok araştırma yaptım ffmpeg ile bu işlemin
yapılabildiğini öğrendim , hatta ffmpegin sunucuya kurulumuyla alakalı çok
çeşitli dökümanlara da rastladım fakat bana asıl lazım olan bu programa
nasıl işlem yaptırırız hangi komutlarla ne şekilde çalışıyor bunla ilgili bi
döküman bulamadım , elinizde böyle bi döküman varsa paylaşırsanız sevinirim

Kolay Gelsin