[Linux-programlama] Re: On the fly Zip yapma

---------

[Linux-programlama] Re: On the fly Zip yapma

From: Elvin Şiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Fri, 5 Jun 2009 11:32:15 +0300

Dosyaları adres satırından erişilmeyecek bir yere kaydederseniz
(DocumentRoot üst dinizinlerinde biryere) indir işlemini indir.php gibi bir
dosyadan headerlar ile download edebilirsiniz.
php zip için de aşağıdakı fonksiyonları inceleyebilirsiniz.
http://tr.php.net/manual/tr/function.ziparchive-open.php

on fly olması için oluşan zip dosyasını hemen silersiniz. teoride olmasada
pratikte on fly olur.

Elvin Şiriyev
http://siriyev.net