[Linux-programlama] Re: On the fly Zip yapma

---------

[Linux-programlama] Re: On the fly Zip yapma

From: What you get is Not what you see <wyginwys_at_gmail.com>
Date: Fri, 5 Jun 2009 11:13:29 +0300

2009/6/5 Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>:
> Merhaba Ömer Bey,
>
> Birçeþit File Upload mekanizmasý ile kullanýcýdan gelen dosyalarý
> topluyorum. Bir web arayüzü sayesinde de gönderilen dosyalarý download
> ettiriyorum.
>
> Eðer kullanýcý 20 dosya göndermiþse 20 defa download etmek yerine bir defada
> .ZIP dosya olarak indirsin istiyorum.
>
> Ayrýca, gönderilen dosyalar çalýþtýrýldýðýnda benim için risk
> oluþturabilecek içerik de barýndýrabilir (örnek: .php dosyasý gönderilmesi
> durumu). Eðer, ben dosya indirme iþimi bu þekilde .ZIP aracýlýðý ile
> [...]
Phpdeki memory variable in web server uzerinden gonderilecegini hic
sanmiyorum.Tam mekanizmayi bilmiyorum ama php isini tamamlayinca
ciktiyi apache ye verir. Bu cikti da sanirim bir tur dosya. Bu isler
socketler uzerinden mi yapiliyor? Bilenler soylesin.Bir ara okumustum
ama hatirlamiyorum.
Phpdeki ob mekanizmasi belki bu amacla kullailabilir.Uygun headerlarla
sanirim zipli icerik direk clienta aktarilir. Ama yine de bu islem
sirasinda bir yerlerde dosya olusturulmali gibi geliyor. En azindan
/tmp klasorunde.