[Linux-programlama] Re: multi drop down

---------

[Linux-programlama] Re: multi drop down

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Mon, 26 Jan 2009 11:35:05 +0200

Mehaba,

Öncelikle, il-ilçe veritabanınızı da bu dosyalara ekleseydiniz paket tam
olacaktı.

Diğer bir konu ise: Kendi uygulamalarımda ajax kullanırken Türkçe
kararkterlerde sorun yaşadım. Bazı sunucularda normal çalışırken bazı
sunucularda ajax ile çağırdığım bölümlerde Türkçe karakterler bozuk
geliyordu. Bunu çözmek için ajax ile çağrılan dosyanın önüne (örnekte:
tel_bul.php ilce_bul.php) aşağıdaki kodu ekledim ve Türkçe karakter
sorunum ortadan kalktı:

<?php
    header('Content-type: text/html; charset=windows-1254'); // TR
Karakterler doğru gelsin...
    header('Pragma: nocache'); //
Bilgileri cache bellekten getirmesin...
    header('Expires: Sun, 4 Oct 1998 15:00:00 GMT'); //
Bilgileri cache bellekten getirmesin...
?>

Selamlar,
Nuri AKMAN