[Linux-programlama] Re: usb servo motor kontrolü..

---------

[Linux-programlama] Re: usb servo motor kontrolü..

From: Rüºtü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Sun, 18 Jan 2009 07:57:53 +0200

amacım zaten avr 'yi aradan çıkartmak yoksa bir çok arayüz var bu
şekilde..ama düşünüyorum da elimizde bilgisayar gibi çok güçlü
işlemciye sahip bir makina varken avr 'ye ihyiaç duymadan bu işi
yapabiliyor olmamız gerekir.. aslında usb device driver programminge
bir giriş yaptım ama çok yeni yetme sayılırım bu konuda .. bu yüzden
işlemi hızlandıracak ipuçları çok faydalı olacaktır diye düşünüyorum..