[Linux-programlama] Re: usb servo motor kontrolü..

---------

[Linux-programlama] Re: usb servo motor kontrolü..

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Sun, 18 Jan 2009 07:52:52 +0200

Rüþtü Derici @ 18-01-2009 06:47:
> Merhaba,
> Kiþisel bir merak aslýnda benimki ..google aramalarým pek sonuç vermedi..
> bir servo motoru pulse width module için avrtarzý bir micro controller
> kullanmadan
> direkt olarak usb portuna baðlayarak nasýl çalýþtýrabilirim..
> þu an için derdim konum kontrollerinden çok hareketi bu þekilde
> verebilmek üzerine aslýnda..
> sevgiler,
> rüþtü

usb ile bir miktar dert olabilir, çünkü gerçekten donaným bazýnda bir þeyler
üretmek gerekebilir. eðer paralelden çalýþtýrmak iþini görecekse usb/paralel
kablolardan bir tane alýp paralel porta 0b11110000 gibi ilk 4 veya son 4
biti kullanarak sürmek mümkün olur. ama tabi burada anahtar kelime PWM,
paralelin PWM kadar hýzlý olabileceðini hiç zannetmiyorum. belki AVR'a
RS232/485 gibi bir arayüz ekleyip onu step sayýsý olarak sürmek bir çözüm
olabilir.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com