[Linux-programlama] Re: Gettext

---------

[Linux-programlama] Re: Gettext

From: Elvin Şiriyev <elvin_at_siriyev.net>
Date: Wed, 7 Jan 2009 16:56:04 +0200

Aşağı yukarı çözdüm ama pek bi pratiklik sağlamıyor. en azından POT
dosyasını manuel oluşturmalıyız. sonra PoEdit de bir katalog oluşturup POT
dan verileri alıyor, ceviriyor sonra kaydediyoruz. sağla solla fazla
oynanmadıysa hatasız kaydolabilir.

Denemlerde mo dosyam çalışdı. şimdilik bunula idare edeceğim.

Alışkanlık tabi. zamanla oturur. Tekrar teşekkürler.

Elvin Şiriyev
http://siriyev.net