[Linux-programlama] Re: Gettext

---------

[Linux-programlama] Re: Gettext

From: Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_gmail.com>
Date: Wed, 7 Jan 2009 16:29:12 +0200

Merhaba,

POT dosyasý ile PO dosyasýnýn arasýndaki fark POT dosyasýnýn çeviri
kýsmýnýn yani msgstr kýsýmlarý boþtur. POT dosyasý PO dosyasýnýn
þablonudur. MO uzantýlý dosya ise PO dosyasýnýn binary halidir.

PoEdit kullanýyorsanýz PO dosyanýzý kaydettiðinizde yanýnda
kendiliðinden MO dosyasý oluþur.Ya da msgfmt komutu ile komut
satýrýndan yapabilirsin.

Ýyi Çalýþmalar
A.