[Linux-programlama] Re: PHP ile adres deðiþmeden yönlendirme

---------

[Linux-programlama] Re: PHP ile adres deðiþmeden yönlendirme

From: Tuncay BAÞ <tuncay_at_bir.net.tr>
Date: Wed, 25 Feb 2009 10:00:24 +0200

o kadar kasmaya gerek yok yani.

  ----- Original Message -----
  From: Nuri Akman
  To: Özgür yazýlýmlarla çeþitli dillerde yazýlým geliþtirme
  Sent: Wednesday, February 25, 2009 9:51 AM
  Subject: [Linux-programlama] Re: PHP ile adres deðiþmeden yönlendirme

  www.xyz.com/adres1/ sayfasýna girildiðinde www.xyz.com/adres1/ sayfasýndaki içeriðin görünmesini istiyorsak:

  1.) iframe kullanarak sayfa1 içinden sayfa2yi çaðýrýrsýnýz.
  2.) include("/sayfa2/index.html") diyerek sayfa1 içinden sayfa2'yi çaðýrýrsýnýz
  3.) "Bu sayfanýn adresi deðiþmiþtir" mesajýnýz verip 10 saniye sonra http refresh ile sayfayý yönlendiririm.

  Bu öneriler doðru çözüm müdür? Deðildir. Doðrusu: Býrakýn adam adresin deðiþtiðini görsün.

  Selamlar,
  Nuri Akman

  veli akcakaya yazmýþ:
    Merhaba,
    PHP ile bir sayfayý baþka bir sayfaya yönlendirmek istiyorum ancak tarayýcýda yazan adresin de deðiþmemesi gerekiyor. Yani olmayan bir adrese yönlendirerek 404 hatasý almaya çalýþýyorum.

    header('Location:/NotFound/');

    Ne önerirsiniz.

    Teþekkürler.

    --