[Linux-programlama] Re: PHP ile adres değişmeden yönlendirme

---------

[Linux-programlama] Re: PHP ile adres değişmeden yönlendirme

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 25 Feb 2009 09:51:11 +0200

www.xyz.com/adres1/ sayfasına girildiğinde www.xyz.com/adres1/
sayfasındaki içeriğin görünmesini istiyorsak:

1.) iframe kullanarak sayfa1 içinden sayfa2yi çağırırsınız.
2.) include("/sayfa2/index.html") diyerek sayfa1 içinden sayfa2'yi
çağırırsınız
3.) "Bu sayfanın adresi değişmiştir" mesajınız verip 10 saniye sonra
http refresh ile sayfayı yönlendiririm.

Bu öneriler doğru çözüm müdür? Değildir. Doğrusu: Bırakın adam adresin
değiştiğini görsün.

Selamlar,
Nuri Akman

veli akcakaya yazmış: