[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

---------

[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

From: Recep KIRMIZI <rkirmizi_at_gmail.com>
Date: Tue, 10 Feb 2009 22:17:01 +0200

2009/2/9 Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>

> hocam bende yazılımcıyım vaktim yok hemencecik kurabileceğim bir sistem
> ariyorum. yoksa zamanım olsa 1 haftaya cıkartırım ama zamanım yok bu aralar.
> bir hızlı bir şekilde yol almak için hemencecik yapıp vermek istemiştim.. :)

Bence ik listesine kayıt olun ve bu özelliğinizi hemen belirtin. Eminim bu
hızla çok kısa sürede çok büyük paralar kazanabilirsiniz. Ben de naçizane
kod yazarım. Ama ne ben ne de yakın tanıdığım programcı arkadaşlar. Hatta
birkaçımız birleşsek bile sizin hızınıza erişemeyiz eminim. Heba olmayın.
Hatta bu işin sırrını paylaşın, bir makale falan yayımlayın, bize ve bizden
sonrakilere örnek olun.

--
Saygılarımla... Recep KIRMIZI
Marlene Dietrich  - "Most women set out to try to change a man, and when