[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

---------

[Linux-programlama] Re: Haber Portalı

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Mon, 09 Feb 2009 15:53:03 +0200
hocam bende yazılımcıyım vaktim yok hemencecik kurabileceğim bir sistem ariyorum. yoksa zamanım olsa 1 haftaya cıkartırım ama zamanım yok bu aralar. bir hızlı bir şekilde yol almak için hemencecik yapıp vermek istemiştim.. :)
teklifiniz için teşekkürler. joomla veya wordpress e eklentiler vardı zannedersem. onlara bir bakmam lazım.

Faruk Temur yazmış:
Böyle profesyonel sistemleri ücretsiz bulmak imkansız. Hazır haber sistemleride web sitelerinde warez olarak mevcut. Geliştirebilirsen onlara gözatabilirsin.

Dilersen özel yazılım hizmeti olarak yardımcı olabilirim. Eposta ile iletişim kurabilirsin.