[Linux-programlama] Re: Parça Kontur Satışları

---------

[Linux-programlama] Re: Parça Kontur Satışları

From: Ayhan YİĞİD <ayhan.yigid_at_multimedya.com>
Date: Tue, 10 Feb 2009 10:35:28 +0200

Öncelikle bu bilgileri sizle yaplaşması için sanırım teminat istiyorlar.
Daha sonra da sistemlerini paylaşıyorlar. Ancak detaylı olarak bende
bilmiyorum. Çünkü ben sadece kod yazdığım için bu bilgiler tam olarak
firmaya ait. Sonuç olarak en iyisi turkcell kurumsal satış temsilcileri yada
bu konuda destek veren danışmanlar tarafından bu bilgi alman daha doğru
olur. Çünkü belki aralarında çok özel bir anlaşma vardır. Bunu bende
bilmiyorum sadece mantık olarak yorumluyorum.. Yanlış yönlendirmek
istemiyorum. Ancak böyle bir alt yapının varlığını bilesin..

  _____