[Linux-programlama] Re: Parça Kontur Satışları

---------

[Linux-programlama] Re: Parça Kontur Satışları

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Tue, 10 Feb 2009 10:19:27 +0200
Peki Operatörlerden herhangi biri ile partner olmamız durumunda bizden  ne gibi bilgi belge veya teminat isterler. tabi bunları ben vermeyeceğim yapacağımız firma verecektir ama bizimde ön bir bilgimiz olsun diye sordum..
benim bildiğim Türkcell Api yi vermiyordu ama telsim avea evet veriyormuş.
teşekkürler hocam

Ayhan YİĞİD yazmış:
2 yıl önce köntör satışı ile ilgili bir site yapmıştım. Bununla ilgili olarak operatörler ile partner olmanız durumunda bu apileri açıyorlar. Bunun dışında en basit örnek garanti bankasının internet bankacılığında bu sistem mevcut. Kodları telif hakkı olması nedeniyle sizlerle paylaşamıyorum ancak biliniz ki turkcell avea ve vodafone bu apileri sağlıyor. Bilginize