[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Şifreleme

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Şifreleme

From: Erdem Uyguner <erdem.linux_at_gmail.com>
Date: Tue, 3 Feb 2009 21:56:45 +0200

araştırmamdaki sonucu burada da paylaşmak istedim...
çok fazla bir sonuç çıkmadı karşıma.

sourcecop fiyat açısından cazip geldi... ancak ufak bir araştırmayla
sourcecop'un şifrelediği kodu tamamen orijinali şeklinde çözen bir
yazılım buldum ve otomatikman bu programı elemiş oldum.

zend guard daha bir sağlam gözükmesine karşın fiyat açısından oldukça
yüksek... en azından benim verebileceğim meblanın üstünde...

şimdilik tam olarak bir çözüm bulabilmiş değilim hala araştırmaya
devam ediyorum.
işi bilmeyen insanlar için sourcecop ideal bir çözüm olacaktır ancak
bu işten biraz anlayan birisi kodunuzu ufak bir google araştırması
sonucunda çözecektir.

26 Ocak 2009 Pazartesi 13:09 tarihinde Adem Alp YILDIZ