[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Şifreleme

---------

[Linux-programlama] Re: PHP Kodu Şifreleme

From: Bünyamin <bunizz_at_gmail.com>
Date: Tue, 3 Feb 2009 20:35:50 +0200

2009/1/26 Adem Alp YILDIZ <ademalp_at_gmail.com>

> Merhaba,
>
> Son zamanlarda bu gruplarda çok olmaya başladı. Birisi bir soru
> soruyor hemen google aramasını yapıştırılıyor. Her yerde yapılacak bir
> şey olmamalı. Bu insanlar bir seviyeye gelmiştir. Bana yapılsa hakaret
> olarak algılarım. Kendi kullandığınız ve ya tavsiye ettiğiniz bir şey
> varsa yazın. Fikriniz varsa söyleyin ama bunu yapmayın. Gereksiz bilgi
> kirliliği olmaktan öteye geçmiyor. Yanılıyor da olabilirim.

Açıkcası böyle bir tepkiyi görünce çok şaşırdım. Hiç aklımın ucundan bile
geçmeyen şeyleri dile getirmişsiniz. Hakaret ne demek!. Ben yardımcı olmaya
çalışmıştım fakat sanırım bu listede hangi yolla yardım edileceği konusunda
kontroller yapan yöneticiler var.

Dediğiniz gibi,

Kimse alınmasın ama herkes te alınsın lütfen.

Saygılar