[Linux-programlama] Re: Php de Ürünler arasında Gezinme

---------

[Linux-programlama] Re: Php de Ürünler arasında Gezinme

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Wed, 24 Sep 2008 09:00:47 +0300

Mehmet Emin TEPE @ 23-09-2008 11:17:
> Merhaba Arkadaþlar,
>
> Php de yazdýðým bir uygulamada bi yerde takýldým. Þimdi sistemde ürünler
> var. Kullanýcý rasgele ürünleri aradý ve atiyorum 30 tane ürün listelendi.
>
> Bu listeden herhangi bir ürüne týkladýðýnda o ürünün detayýna gidiyor.
> Ben detay sayfasýndan ileri geri linkleri ekleyerek kullanýcýnýn arama
> ile döndürdüðü ürünler arasýnda detaydan cýkmadan gezebilmesi.
>
> Ürün aradýðýnda o sayfada while döngüsü ile dönen ürünid lerini bir
> session a atadým ve her birini ,(virgül) ile ayýrdýrm. Detay sayfasýnda
> [...]

<?
// varsayalým seçilen ürünler þu þekilde
$urunler = array(17,19,28,34,92);
echo "<pre>".print_r($urunler,1)."</pre>";
$idler = array_flip($urunler);
echo "<pre>".print_r($idler,1)."</pre>";
?>

buradan yola çýkarak istediðinizi kolayca yapabilirsiniz. bitmiþ kod için
bkz; http://pastebin.com/d48f3f910 scripti çalýþtýrýrken ?id=xx þeklinde
talepte bulunmayý unutmayýn.

--
Omer Barlas