[Linux-programlama] Php de Ürünler arasında Gezinme

---------

[Linux-programlama] Php de Ürünler arasında Gezinme

From: Mehmet Emin TEPE <beyazsapka_at_gmail.com>
Date: Tue, 23 Sep 2008 11:17:49 +0300

Merhaba Arkadaşlar,

Php de yazdığım bir uygulamada bi yerde takıldım. Şimdi sistemde ürünler
var. Kullanıcı rasgele ürünleri aradı ve atiyorum 30 tane ürün listelendi.

Bu listeden herhangi bir ürüne tıkladığında o ürünün detayına gidiyor. Ben
detay sayfasından ileri geri linkleri ekleyerek kullanıcının arama ile
döndürdüğü ürünler arasında detaydan cıkmadan gezebilmesi.

Ürün aradığında o sayfada while döngüsü ile dönen ürünid lerini bir session
a atadım ve her birini ,(virgül) ile ayırdırm. Detay sayfasında split
fonksiyonu ile diziye atadım . buraya kadar sorun yok. Bundan sonra yapmak
istediğim detay.php ye eklediğim ileri ve geri linkleri ile bana dönen ve
benim diziye atadığım ürünler arasında gezinme. Gezinmek için diziden urunid
yi alıp like parametre olararak atamam ama sonunu getiremedim..

Nasıl bir yol izleyebilirim