[Linux-programlama] Re: Java ile yazıcıya url gönderme

---------

[Linux-programlama] Re: Java ile yazıcıya url gönderme

From: Necmettin Begiter <necmettin.begiter_at_gmail.com>
Date: Tue, 16 Sep 2008 23:33:01 +0300

On 16 September 2008 Tuesday 23:00:49 Mehmet Gürevin wrote:
> Öncelikle ufak bir düzeltme, Java ile değil JavaScript ile bir çözüm
> arıyorsunuz.
>
> Mutlaka birden farklı yolu vardır ancak basitçe şu şekilde çözümleyebilirsiniz.
>
> Yazdırmak istediğiniz sayfayı bir iframe'de açtırıp, iframe'i
> javascript ile pencere boyutlarına göre boyutlandırıp print ettikten
> sonra iframe'î kapatırsınız.
>
> Kolay gelsin...
>
> 16 Eylül 2008 Salı 14:45 tarihinde H.İbrahim YILMAZ

Anladığım kadarıyla sayfanın bir ekranda görüntülenen hali, bir de yazıcıya çıkacak hali oluşturuluyor..

Böyle bir Javascript fonksiyonuyla uğraşmadan, CSS ile de bunu halledebilirsiniz. http://www.w3.org/TR/CSS2/media.html adresini bir inceleyin derim. Sayfalar için ikinci bir CSS dosyası hazırlayıp, basılmaması gereken öğelerin gizlenmesi, sütunların kaldırılması vb detayları o .css dosyasında halledebilirsiniz.

--
Necmettin Begiter