[Linux-programlama] Re: Java ile yazıcıya url gönderme

---------

[Linux-programlama] Re: Java ile yazıcıya url gönderme

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Tue, 16 Sep 2008 23:00:49 +0300

Öncelikle ufak bir düzeltme, Java ile deðil JavaScript ile bir çözüm
arýyorsunuz.

Mutlaka birden farklý yolu vardýr ancak basitçe þu þekilde çözümleyebilirsiniz.

Yazdýrmak istediðiniz sayfayý bir iframe'de açtýrýp, iframe'i
javascript ile pencere boyutlarýna göre boyutlandýrýp print ettikten
sonra iframe'î kapatýrsýnýz.

Kolay gelsin...

16 Eylül 2008 Salý 14:45 tarihinde H.Ýbrahim YILMAZ
<ibrahim.yilmaz_at_karmabilisim.net> yazdý: