[Linux-programlama] Re: AUTO_INCREMENT = 0

---------

[Linux-programlama] Re: AUTO_INCREMENT = 0

From: Nesimi ACARCA <nesimia.com_at_gmail.com>
Date: Wed, 10 Sep 2008 14:23:11 +0300

Orçun bey ilginizi için tekrar teşekkürler, sorunu çözmüş bulunuyorum.

Yukarıda da yazdığım gibi, -1 girmek zorunda olduğum alanlara NULL değer
girişine izin verdim, böylece hem tablolara -1'id li kayıt girmekten
kurtuldum hemde foreign key ilişkilileri sorunsuz bir şekilde çalışmaya
başladı.

08 Eylül 2008 Pazartesi 13:03 tarihinde Nesimi ACARCA <nesimia.com_at_gmail.com

--
Nesimi ACARCA
www.nesimia.com