[Linux-programlama] Re: AUTO_INCREMENT = 0

---------

[Linux-programlama] Re: AUTO_INCREMENT = 0

From: Orçun Yücel <orcun_at_arkingroup.com>
Date: Mon, 8 Sep 2008 12:49:49 +0300

Merhaba,

Hangi veritabanını kullandığınızı belirtmemişsiniz. Bir de küçümseme olarak
algılamayınız ama primary key'nin -1 olduğunu ve bunu bile bile işlem
yapıldığını ilk defa duyuyorum. Veritabanınızı belirtirseniz daha çok
yardımcı olmaya çalışabilirim.

(Oracle kullanıyorsanız büyük ihtimalle sequence'iniz doğru
tanımlanmamıştır. Yaygın olarak kullanılan veritabanlarından biri olan mySQL
ise kendi auto_incrementini ayarladığından pek dokunmuyorsunuz ancak sorun
çıkarsa auto-increment alanı sıfırlama veya hangi sayıdan devam
edebileceğini belirtebiliyorsunuz. Firebird'de ise Oracle gibi trigger ve
generator'ler var. Generator sorunu olmuş olabilir.)

Saygılar,
Orçun