[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

From: Engin Yüce <enginy88_at_gmail.com>
Date: Fri, 31 Oct 2008 00:52:46 +0200

öyle bişey olması mümkün değil, dvi ve vga birbirinden çok farklı çıkışlar..
Dvi ve vga da tek başına görüntü iletebilir. Ben laptopumu okuldaki eski
monitörlere vga dan evimdeki plazma tv ye de dvi dan bağlıyorum. Eğer
monitörün her iki girişi de destekliyorsa mutlaka dvi yı kullan. dvi daha
yüksek çözünürlükle, daha yüksek renk derinliğinde ve daha yüksek tazeleme
oranlarında görüntüyü daha uzak mesafelere aktarabilecek kapasitededir. Eğer
vga kullanırsan muhtemelen monitörün normalde desteklediği fiziksel
çözünürlükten daha düşük çözünürlüklerde bilgisayarını kullanmak zorunda
kalırsın..