[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

---------

[Linux-programlama] Re: DVI dan goruntu alma

From: Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>
Date: Thu, 30 Oct 2008 18:15:45 +0200

Selamlar,

Monitörün markası ve modelini hatırlayamıyorum şu anda.. Anakartın
üzerinde hem DVI, hem de VGA çıkışları vardı. Sadece DVI'ı bağladığımda
görüntü alamıyordum. BIOS'da seçenek vardır açmam gereken diye
düşünmüştüm ama bir şey göremedim diye kalmış aklımda..

Hem DVI, hem VGA destekleyen bir monitör aldık. DVI'ı bağlayınca bir
türlü görüntü alamadım. Ama VGA ile birlikte bağlayınca görüntü
gelmişti. Kitapçığına baktığımda da hep DVI+VGA gibisinden gösteriyordu
bağlantıları..

Bir ara gidebilirsem okula tekrar bakarım.

Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>

Mustafa Aldemir yazmış: