[Linux-programlama] Re: mod_python fonksiyona degisken gondermek

---------

[Linux-programlama] Re: mod_python fonksiyona degisken gondermek

From: mete <metebilgin48_at_gmail.com>
Date: Sat, 18 Oct 2008 13:46:41 +0300

kusura bakmayın yaptığım hatadan dolayı. Python da yazdığım kodu mod_python ve
apache aracılığı ile internette yayınlayacağım. Yapmaya çalıştığım çalışma
konusuna gelince online bir ldap yönetim aracı üzerinde çalışmamdır. Ancak
python yardımı ile web tasarlama konusunda zorluklar çekmekteyim. Soruna
gelecek olursam, bir kullanıcı ile giriş yaparak onun üzerinde şimdilik
arama, kullanıcı ekleme gibi işlemler gerçekleştirmek istiyorum, ancak login
olduktan sonra ldap'a bağlandığım nesneye yeniden ulaşamıyorum. bunun nedeni
de giriş yapar iken python kodumun çalışıp çıktıyı üretip sonlanmasından
kaynaklanıyor. Bunu aşmak için ne gibi bir yol izleyebilirim acaba? Herkese
kolay gelsin, ilgi gösteren herkese teşekkürler yeniden.