[Linux-programlama] Re: mod_python fonksiyona degisken gondermek

---------

[Linux-programlama] Re: mod_python fonksiyona degisken gondermek

From: Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>
Date: Fri, 17 Oct 2008 18:26:00 +0300

Selamlar,

Tanımları doğru koymakta fayda var. mod_python değil Python kodu
yazıyorsunuz. mod_python'un amacı farklı..

Ne yapmaya çalıştığınızı söyleyebilirseniz daha iyi yardımcı olabiliriz
diye düşünüyorum. Yazdığınız kodu göndermekle başlayabilirsiniz mesela..

Alper KANAT <tunix_at_raptiye.org>

ANIL KARADAĞ yazmış: