[Linux-programlama] Re: QTicari Beta1 Çýktý

---------

[Linux-programlama] Re: QTicari Beta1 Çýktý

From: Nesimi ACARCA <nesimia.com_at_gmail.com>
Date: Fri, 17 Oct 2008 13:12:03 +0300

Teþekkürler

@Anýl KARADAÐ
Video olayýný not ediyorum. sourceforge olayýna gelince, google hosting
yetmezmi ki? yada ne bilim sourceforge'un ne gibi bir faydasý olabilir?

@Mehmet Emin TEPE
Kendi yazdýðým makaleye þu adresten ulaþabilirsiniz.
http://www.nesimia.com/docs/qt-ile-gui-programlama

 Son zamanlarda QTicari ile uraþtýðýmdan pek üzerine düþemedim. Zaman olursa
kaldýðým yerden devam edeceðim.

2008/10/17 ANIL KARADAÐ <anil.karadag_at_gmail.com>

> Merhabalar, elinize ve emeginize saglik,
>
> Goruntuler gayet guzel gorunuyor, calismanizi daha detaylica inceleyecegim.
> Projenizi sourceforge altina tasimaniz iyi olabilir + resimlerin yaninda
> firmalarin calismasini seyredebilecekleri bir video.
>
> QTicari ile basarilar

> Anýl KARADAÐ
> Bilgisayar Müh.
> http://anilkaradag.info/blog