[Linux-programlama] Re: QTicari Beta1 Çıktı

---------

[Linux-programlama] Re: QTicari Beta1 Çıktı

From: ANIL KARADAÄž <anil.karadag_at_gmail.com>
Date: Fri, 17 Oct 2008 12:05:25 +0300

Merhabalar, elinize ve emeginize saglik,

Goruntuler gayet guzel gorunuyor, calismanizi daha detaylica inceleyecegim.
Projenizi sourceforge altina tasimaniz iyi olabilir + resimlerin yaninda
firmalarin calismasini seyredebilecekleri bir video.

QTicari ile basarilar

Anıl KARADAĞ
Bilgisayar Müh.
http://anilkaradag.info/blog