[Linux-programlama] bash i unutmuşuz biraz :)

---------

[Linux-programlama] bash i unutmuşuz biraz :)

From: Rüºtü Derici <rustuderici_at_gmail.com>
Date: Wed, 8 Oct 2008 14:04:36 +0300

Merhaba,
Elimde aşağıdaki içeriğe sahip 100 adet dosya var
bunları ":" ile ayırıp tek satır haline getirmek istiyorum..
eğer var ise --> ibaresinden sonraki kısımlarda da parantezlerin
içindeki %lik değerleri almak istiyorum

aşağıdaki dosyaya göre sonuç::

1024 3 1 22347435 65471 71.40% 28.60%

şeklinde olmali
bunu bash e yaptırtmaya çalıştım

Örnek Dosya:

Total Players-------:1024
Total Agents--------:3
Game Merge Condition:1
Total Game Played---:22347435
Theoretical Max-----:65471
Merger Played-------:15956087 -->( 71.40% )
NoMerger Played-----:6391348 -->( 28.60% )

#!/bin/bash
for i in $(ls *.info);
do

        while read line
        do
        value=$(echo $line|cut -d: -f2 )
# echo $value
        rustu=$(`echo $rustu+$value`)
        done < $i

done

gibi bir script ile yaptığımda $value sanırım\n ibarelerini de alıyor
alt alta bir sonuç çıkıyor gerisini zaten düşünemiyorum bu adımı
atlayamadığım için
Tavsiye ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
Sevgiler,
Rüştü