[Linux-programlama] Re: Metin dosyadan satýr silme?

---------

[Linux-programlama] Re: Metin dosyadan satýr silme?

From: Cafer Þimþek <cafer.simsek_at_endersys.com.tr>
Date: Wed, 8 Oct 2008 13:53:41 +0300

Merhaba,

vi ile yapabilirsiniz, ancak dosya çok büyükse vi ile açmakta zorlanabilirsiniz. bunun yerine basitçe bir grep ile yapabilirsiniz.

cat dosya.uzn | grep -v "TABLE-TRIGGER" > yeni.dosya

yeni.dosya isimli bir dosya oluþacak ve içinde istemediðiniz satýrlar olmayacaktýr.

Saygýlar, Sevgiler.

-Cafer Þimþek

Wednesday, October 8, 2008 Tarihinde Mucibirahman ÝLBUÐA demiþ ki: