[Linux-programlama] Re: .FRM dosyalarına tekrar erişim hk.

---------

[Linux-programlama] Re: .FRM dosyalarına tekrar erişim hk.

From: Nuri Akman <nuri.akman_at_hazine.gov.tr>
Date: Wed, 08 Oct 2008 12:10:00 +0300

Merhaba Nesimi Bey,

Bu tablolar kullandığım tablolar değil. Arşivde kalmış görüp bir de
içeriğine erişemeyince "acaba başka zaman da böyle bir şey başına
gelebilir mi?" düşüncesiyle sizlere sorayım dedim.

Bu tabloların içeriğinin önemi yok, silip geçebilirim de...

Keşke her sorunumuz böylesi "silip geçebileceğimiz" türden olsa :)

Nesimi ACARCA yazmış: