[Linux-programlama] Re: .FRM dosyalarına tekrar erişim hk.

---------

[Linux-programlama] Re: .FRM dosyalarına tekrar erişim hk.

From: Nesimi ACARCA <nesimia.com_at_gmail.com>
Date: Wed, 8 Oct 2008 12:02:08 +0300

Veritabanını, sql dump olarak değilde, data klasörünü kopyala/yapıştır
diyerek yeni sürüme yüklemenizden kaynaklanabilir mi?

Büyük ihtimal sistem tablolarında (mysql,information_schema) veritabanınızın
kaydı olmadığında kaynaklanmıştır. Kayıtlar var mı bir inceleseniz iyi olur,
çünkü çoğu veritabanı yöneticisi sistem tablolarındaki kayıtlara göre
veritabanları yada tabloları vs. listeliyor/gösteriyor.

08 Ekim 2008 Çarşamba 11:18 tarihinde Nuri Akman

Nesimi ACARCA
www.nesimia.com