[Linux-programlama] Re: Seri port pinleri

---------

[Linux-programlama] Re: Seri port pinleri

From: Omer Barlas <omer_at_serbestcagrisim.com>
Date: Tue, 25 Nov 2008 14:05:09 +0200

Rüştü Derici @ 25-11-2008 13:26:
> 3v olsun ama benim derdim parallel portta atıyorum hexadecimal olarak
> 32 geçirdiğimde
> 7.pin HIGH oluyordu..orada 5 volt alıyordum o yüzden 5V kalmış
> olabilir aklımda..

paralel portta data pini 8 adettir, yani bir byte'tır. şimdi siz 32
geçirdiğimde 7. pin aktif oluyor diyorsunuz, 32'nin binary açılımı
0b0100000, yani 7. pine 1 atıyorsunuz. seri portta iki tel + nötr ile
iletişimi sağlıyorsunuz yani tamamen alakasız iki konfigürasyondan bahsediyoruz.

--
Omer Barlas
omer_at_serbestcagrisim.com