[Linux-programlama] Re: lisanslar hakkinda

---------

[Linux-programlama] Re: lisanslar hakkinda

From: Ömer F. USTA <omerusta_at_gmail.com>
Date: Tue, 25 Nov 2008 12:10:02 +0200

Arkadaşın belirttiği şekilde .çifte lisansla dağıtabilirsiniz ama öte yandan
bu durumun anlaşma yapacağınız ticari yazılım şirketi tarafından da kabul
edildiğini oturup yazılı olarak belgelemeniz gelecekte başınızın bu şirket
tarafından ağrıtılmasını önleyecektir.

Şirketin bu türden parayla satmayı planladıkları bir ürünün kaynağının
dağıtılmasına
sıcak yaklaşmaması durumunda yapacağınız bir anlaşmayla ticari sürümün
yayınlanmasından örneğin 2 yıl sonra kaynak kodlarının yayınlanmasına
izin verecek bir ibare anlaşmanıza yazılı olarak ekletebilirsiniz. Bu
sayede ilgili şirket
kar payını elde ettikten sonra lisans konusunda sizi rahat bırakacaktır.

Ömer Fadıl USTA
http://www.bilisimlab.com/