[Linux-programlama] PostGreSQL Replication (Slony-I) ???

---------

[Linux-programlama] PostGreSQL Replication (Slony-I) ???

From: volkan kepoglu <vkepoglu_at_gmail.com>
Date: Mon, 24 Nov 2008 09:32:18 +0200

Selamlar,

Postgresql ile replication yapan programlar nelerdir? bildiklerinizden
birkaç tane örnek verebilir misiniz?

benim aradığım özellikle internet üzerinden (https desteklerse çok
daha iyi olur) ile başka bir makinedeki postgresql ile iletişim kurup
replication yapan bir program arıyorum. ve özellikle bu programın
python bindings varsa mükemmel olur.

Slony-I diye bir şey buldum, ama daha henüz detaylıca inceleme şansım
olmadı. Slony-I intranet üzerinden mi yoksa internet (web) üzerinden
de replication yapabiliyor mu? bilen var mı?

yardımlarınız için teşekkürler,
Volkan Kepoğlu