[Linux-programlama] Re: php ve javascript ve ben

---------

[Linux-programlama] Re: php ve javascript ve ben

From: Bünyamin <bunizz_at_gmail.com>
Date: Sat, 22 Nov 2008 17:01:25 +0200

PEAR paketlerine [1] boş zamanlarınızda göz atmanızı öneriyorum. Gerçeten
çok pratik ve kullanışlı oluyorlar. pear/HTML_QucikForm kullanarak
bahsettiğiniz şeyi bir çok defa yaptım. Daha detaylı bilgi için [2]
dökümantasyonu okuyabilirsiniz. Ayrıca sadece PEAR konularının tartışıldığı
bir forumda [3] mevcuttur. Bu listeye de yazarsanız elimden gelidiğince
yardımcı olmaya çalışırım.

[1] http://pear.php.net/
[2] http://pear.php.net/manual/en/package.html.html-quickform.php
[3] http://www.pear-forum.org/