[Linux-programlama] Re: Postgres de COPY komutu

---------

[Linux-programlama] Re: Postgres de COPY komutu

From: Atif CEYLAN <atifceylan_at_gmail.com>
Date: Sat, 22 Nov 2008 14:46:20 +0200

Merhaba,
aldığınız hata yazma hakları ile ilgili.
postgresql default olarak postgres kullanıcısı (bu gerçek bir
kullanıcıdır) üzerinde çalışır. Yazacağı veya okuyacağı disk alanlarının
bu kullanıcı için ayarlanmış olması gerekir.

örneğin
/home/kendi_kullaniciniz/yazilacak_dizin/yazilacak_dosya.txt şeklinde
bir yazım yapacaksanız o zaman
yazilacak_dizin isimli dizin kullanıcısını veya grubunu postgres
yapmanız ve bu kullanıcı/gruba yazma okuma hakkı vermeniz veya bütün
kullanıcı / gruplar ve diğerleri için yazma okuma hakkı vermeniz gerekir
( süperuser olarak chmod 777 -R
/home/kendi_kullaniciniz/yazilacak_dizin/ komutu işinizi görecektir. )

kolay gelsin

/**
* @author Atıf CEYLAN
*