[Linux-programlama] İki uygulama arası iletişim

---------

[Linux-programlama] İki uygulama arası iletişim

From: Mehmet Gürevin <mehmetgurevin_at_gmail.com>
Date: Tue, 18 Nov 2008 13:13:25 +0200

Merhabalar,

Ayný sunucu üzerinde koþan java ile yazdýðým bir sunucu uygulasý ve
php ile yazdýðým bir web uygulamasýný birbiri ile nasýl
iletiþtirebilirim ?

Þöyle ki,

PHP'ye gelen bir Ajax isteði doðrultusunda, Java uygulamasý kendisine
baðlý istemcilere bir mesaj gönderecek.

Java uygulamasý PHP'den nasýl bir katmanda haberdar olacak yada PHP
nasýl bir protokolle halihazýrda çalýþmakta olan Java uygulamasýna bir
mesaj aktaracak veya tetikleyecek bilemiyorum.

Linux uygulamarýnýn kendi aralarýnda haberleþmesini saðlayan çeþitli
katmanlar var ancak, uygulamalardan biri Java diðeri PHP olunca aklýma
bir çözüm yolu gelmiyor.

Tüm liste üyelerine iyi çalýþmalar diler, yardýmcý olacak arkadaþlara
þimdiden teþekkür ederim.

Kolay gelsin...