[Linux-programlama] Re: jdbc ile mysql veritabanına bağlan (ama)ma

---------

[Linux-programlama] Re: jdbc ile mysql veritabanına bağlan (ama)ma

From: Serdar DALGIÇ <serdar_at_cclub.metu.edu.tr>
Date: Tue, 18 Nov 2008 01:30:33 +0200

Hakan Uygun wrote On 17-11-2008 13:54:
> Merhaba,

> JDBC bağlantı için TCP soketlerini kullanıyor. Ayarlar için aşağıdaki metne
> bakabilirsin...
>
> http://www.uygunteknoloji.net/drupal/?q=node/33

cevaplar için teşekkürler;

skip-networking ile ilgili kısımdan bahsediliyordu nette yaptığım
araştırmalarda, ama şu şekilde bahsediliyordu: kendi makinesinden
bağlanıp uzaktan bağlanan makinelerden database erişememe durumları.. o
yüzden ilgili olmayacğaını düşünüp üzerinde durmamıştım.. ya da gözümden
kaçan bir nokta olmuş :)

aydınlatma için cevap verenlere teşekkürler =>

-serdar